Thursday, March 21, 2013

Tim Holtz March tag

I've been so busy this month, but finally found the time to create Tim Holtz' March tag. I've followed his tag pretty close this time, but instead of tinsel I used a tiny piece of leftover felt for the bunny and I also used felt for the grass. It makes me insanely happy to use small leftover scraps! :) Don't have the grass die, but used a sharp scissor to cut tiny triangles from the felt. Instead of foliage flowers, I used the Tattered Flowers Garland Die to cut flowers from paper. The ribbon is yellow seam binding ribbon from Really Reasonable Ribbon and the beautiful fence is a die from Memory Box. Also used the small Martha Stewart Monarch butterfly punch.




Mars har vært en travel måned, men endelig fikk jeg tid til å lage Tim Holtz Mars tag. Gjorde bare noen små endringer i forhold til Tims tag denne gangen. I stedet for tinsel/glitter brukte jeg en bitteliten bit brun filt til kaninen. Blir alltid så glad når jeg får brukt små biter som har blitt til overs fra andre prosjekter. Denne filten har jeg hatt liggende siden jeg var liten! Gresset er også laget av filt. Siden jeg ikke har gress diesen, klippet jeg gresset til med en skarp broderisaks. Har heller ikke de små metallblomstene eller distress maling, så kuttet blomstene i papir med Tatterd Flowers Garland die. Gjerdet er fra en die fra Memory Box og sommerfuglen er kuttet med en punch fra Martha Stewart.



No comments:

Post a Comment